بازی زیبای Bomber Mario برای PC
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 1
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 35
بازدیدهای ماه : 463
بازدیدهای سال : 4837
بازدیدهای کلی : 86748
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



بازی زیبای Bomber Mario برای PC
تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 زمان : 11:12 PM | نویسنده : masoud |

mario بازی زیبای Bomber Mario برای PC

یک بازی بسیار جالب و قدیمی و جذاب را برای شما دوستان آماده کرده ایم که احتمالا همه شما با این سری بازی های SUPER MARIO خاطراتی دارید. این بازی با نام BOMBER MARIO نیز در همان سبک بوده و بسیار جالب می باشد.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 584

دانلود بازی Trine 2 برای PC
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:13 PM | نویسنده : masoud |

trine 2 cover small دانلود بازی Trine 2 برای PC

بازی فوق العاده و جذابtrine 2 که از سبک Side-Scrolling بهره می برد ، نام یک بازی ماجرایی می باشد که بای نسخه ی شماره یک خود بیش از یک میلیون طرفدار برای خود در سرتاسر دنیا پیدا کرد و هنوز هم این تعداد در حال افزایش می باشد. نسخه دوم این بازی ، گیمرها را به یک سفر ماجراجویانه دیگر به همراه شوالیه ی قدرتمند Pontius ، دزد چالاک Zoya و جادوگر حیله گر Amadeus می فرستد. ۳ قهرمان این بازی به ماجرایی بی نظیرتر و فانتزی تر از همیشه سفر می کنند ، جایی که شما با تله های مرگبار و هیولاهای وحشتناک روبرو می شوید ، معماهای فیزیکی بسیاری را بایستی حل نمایید و رازی بی همتا را در طول یک نبرد خونین برملا نمایید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 596

بازی زیبای Air Guard v1.15 برای PC
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:10 PM | نویسنده : masoud |

Air Guard v1.15 بازی زیبای Air Guard v1.15 برای PC

Air Guard عنوان یک بازی جذاب برای رایانه هست که هم اکنون به صورت رایگان آماده دریافت است. این بازی دارای حجم فوق العاده کمی هست و در آن گیمر وظیفه ی کنترل یک هواپیما را دارد. بازی در حال و هوای جنگ های جهانی دوم هست. قطعاً طرفداران بسیاری خواهد داشت. گیم پلی فوق العاده و کنترل راحت بازی از جمله دیگر ویژگی های این بازی هست.



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی شبیه سازی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 602

دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:57 PM | نویسنده : masoud |

UNMECHANICAL 2012 دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical

نام بازی: UNMECHANICAL
پلتفورم : pc
ژانر:  Adventure, Puzzle
زبان: English
ناشر: Futuregames
درجه بندی سنی : +8

Unmechanicalیک بازی ماجراجویی معمایی است که  در رابطه با زندگی رباتی است که بی تفاوت برای پیدا کردن راه خود از قسمتهای داخلی زیر زمین به مقصد است . و به همین دلیل است که این بازی یک مکانیک ساده و شهودی را در اختیار گیمر قرار می دهد. سبک مرموز بازی و تنظیم حس کگنجکاوی خود بر اساس جریان بازی طیف گسترده ای از زیبایی بازی را به منظر نمایش قرارمی دهد.این بازی در جایگاه خود بسیار سخت بوده و گیمر هر از چند گاهی دجار چالش می شود.سبک بازی ماجراجویی است.در مورد این ژانر باید عرض کنم که ، بازی ماجراجویی (به انگلیسی: Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. بدلیل تمرکز این ژانر بر داستان، مسئولیت سنگین روایت آن بر عهدهٔ شیوه‌های مورد استفاده برای داستانسرایی مثل نوشته‌ها و فیلم قرار می‌گیرد که این خود گسترهٔ وسیعی از ژانرهای ادبیات را شامل می‌شود. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند. در غرب این ژانر از بازی با دنیای وسترن شروع شد. دنیای وسترن، ژانری است که در اواخر دهه‌ی۱۹۸۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۹۰ در قلهٔ محبوبیت قرار داشت و در میان ژانرهای حرفه‌ای و فنی بسیار مطرح شد و حتی هم‌اکنون نیز در میان ژانرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اصطلاح «بازی ماجراجویی» از بازی‌های کامپیوتری ماجرایی در دههٔ ۱۹۷۰ سرچشمه گرفته‌استکه پیشگام سبکی از گیم‌پلی است که بسیار طرفدار پیدا کرد و توانست تا به عنوان یک ژانر مطرح شود. ژانر بازی ویدئویی توسط گیم پلی آن تعریف می‌شود و شباهتی به ژانر ادبی آن ندارد.



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 563

دانلود بازی برای کامپیوتر FAHRENHEIT indigo prophecy
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392 زمان : 2:28 PM | نویسنده : masoud |

  

 

شاید خیلی ها اسم این بازی رو ندونن و اصلا بازیش نکردن.خوب بازی fahrenheit indigo prophecy یکی از شاهکارهای صنعت بازی سازی بوده و هست.

خوب بازی که یه تیم سینمایی پشتش باشند همین میشه.داستان،موزیک،هیجان.

خوب بریم سر اصل مطلب.داستان بازی در مورد یه شخص به نام لوکاس هست.وقتی بازی شروع میشه یه کلاغ رو میبینید که در شهر برفی نیویورک در حاله پروازه.این کلاغ رو پنجره دستشویی یه رستوران ( کافی شاپ ) میشنه و بعد پرواز میکنه و میره..یکی از مشتری ها میره دستشویی و شروع میکنه دست و صورتشو میشوره.ولی نمیدونسته که قهرمان بازی توی یکی از دستشویی ها توسط اون کلاغ مسخ شده و با چاقو خودزنی کرده و کلی خودشو داغون کرده.همین حالت که مشتری داشت صورتشو میشست ،صورتشو آورد بالا و دید لوکاس پشتش واساده.دیگه دیر شده.لوکاس اون مرد رو با ضربات چاقو میکشه..در همین موقع برمیگرده به حالت عادی خودش و میبینه توی دستش یه چاقو هست و یه جسد کف زمین.خوب کاور رو ببینید.فکر کنم متوجه شدید..بازی شروع شده و شما نا خود آگاه یکی رو کشتید.در همین حال و هوا ۲ پلیش گشت نیویورک وارد کافی شاپ میشن و یه قهوه سفارش میدن.صفحه اسپلیت میشه .یعتی خودتون رو میبینید و جهت دیگر صفحه اون ۲ تا پلیس رو میبینید.الان شما خودتون رو توی بازی تصور میکنید و نمیدونید با اون جسد و چاقو چی کار کنید..جسد رو میکشید توی یکی از دستشویی ها .رد خون رو با تی پاک میکنید.دستتون رو میشورید.موهاتون رو درست میکنید.میاید میشینید رو صندلی خودتون و قهوتون رو میخورید.خوب صاحب فروشگاه به پلیس ها میگه که یکی از مشتری ها خیلی وقته رفته دستشویی و نیومده.پلیس ها میگن چکش میکنیم و میرن.همین لحظه لرزش دست های لوکاس رو حس میکنید.آروم پا میشید و با حالت روانی درست پول رو حساب میکنید.آره درست شنیدید.حالت روانی.این بازی توش چیزی به نام جون نداره.حالت روانی داره.خوب،استرس ، دپرس و ..لوکاس رو از اونجا میکشید بیرون.داستان بازی آغاز شده.پلیس ها جسد رو پیدا میکنن و به اداره زنگ میزنن که ۲ فرد حرفه ای میان روی صحنه.شما کنترل این ۲ نفر هم توی دست خودتون دارید.یعنی اینکه باید دنبال لوکاس هم بگردید.وقتی لوکاس میاد خونه تمام لباس هاشو در میارید و میخوابید.خوب اینکه چرا و چه کسی این کارو با لوکاس کرده و یا چرا اون ۲ پلیس در اواسط بازی سعی میکنن به لوکاس کمک کنن و یا لوکاس و پلیس خانوم به نام کارلا عاشق هم میشن باید خودتون ببینید



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 1323

دانلود بازی کم حجم Bust n Rush 2012 + کرک
تاریخ : یک شنبه 25 فروردين 1392 زمان : 8:7 AM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی کم حجم Bust n Rush 2012 + کرک

دانلودبازیکم حجم Bust n Rush 2012 + کرک

 

بازی کم حجم بسیار زیبا و جدید Bust n Rush که توسط کمپانی Techtonic Games Inc در سال ۲۰۱۲ برای PC منتشر شده است ، Kovo یک هیولا قدرتمند است که نقش اصلی این بازی را برعهده دارد و برای انتقام از حیوان درست شده این جریان‌ها را رقم میزند.Kovo دارای قدرت بسیاری است از جمله دویدون سریع و استفاده از مشت‌های قدرتمند است که در این امر شما را هدایت میکنند ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی با لینک مستقیم به صورت رایگان دانلود نمایید.



درباره : , کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 747